لودینگ

 

 

قوانین و مقررات

 

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه تجارت گستر پایا لوتوس تهویه ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین این فروشگاه است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

 

شرایط و قوانین خرید کالا

 

قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد .

 

قیمت های درج شده در سایت و موجودی محصولات همواره بروزرسانی می شود اما به دلیل ثابت نبودن قیمت ها و شرایط بازار ممکن است اختلافی در قیمت ها و یا موجودی محصولات پس از خرید آنلاین به وجود آید که در این صورت مبلغ پرداختی ظرف

 

حداقل 72 ساعت کاری روز لغایت 120 ساعت روز کاری  به حساب شما واریز میگردد، در صورت بروز هرگونه مشکل و یا برای اطمینان از موجودی محصولات قبل از ثبت سفارش و پیگیری خرید می توانید با شماره تلفن فروشگاه (درج شده در وبسایت) تماس بگیرید.

با توجه به اینکه در هنگام خرید نیاز به پر کردن فرم ثبت نام الزامی می باشد لذا حفظ و نگهداری اطلاعات شما توسط فروشگاه تضمین می گردد.

پس از سفارش کالا از طریق سایت به منظور هماهنگی و تایید تلفنی با شما تماس گرفته خواهد شد و امکان لغو سفارش تا آن زمان امکان پذیر می باشد، لذا پس از تایید تلفنی، هزینه لغو ارسال کالا به عهده خریدار خواهد بود.

فقط کالاهایی دارای ضمانت نامه می باشند که در قسمت مشخصات کالا وجود ضمانت نامه قید شده باشد و فروشگاه تعهدی بر روی ضمانت نامه و گارانتی کالاها ندارد.

توجه داشته باشید که هماهنگی در رابطه با زمان نصب و موارد تعمیر کاملا به عهده شما با تماس با مرکز خدمات ان برند می باشد و در صورت ایجاد هرگونه مشکل مانند تعرفه هزینه های دریافتی مرکز خدمات و

 

یا کوتاهی در انجام امور مربوطه شما به وسیله مراکز قانونی می بایست مشکل را پیگیری بفرمایید و هیچ گونه مسئولیتی به عهده تجارت گستر پایا لوتوس تهویه نمی باشد.

در صورتی که هزینه نصب کالایی رایگان باشد در قسمت مشخصات کالا نصب رایگان ذکر شده است. “نصب رایگان” به منزله ارسال رایگان نمی باشد.

هزینه ارسال به مبلغ کالا افزوده و به صورت پس کرایه پس از تحویل کالا در محل دریافت می گردد. هزینه محاسبه شده فقط به منظور ارسال تا درب منزل بوده و برای استفاده از خدمات ویژه می بایست هماهنگی های لازم صورت گیرد.

دقت در خرید کالا و توجه به مشخصاتی از قبیل نوع، جنس، رنگ و غیره به عهده خریدار می باشد، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین قبل از تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با ما تماس حاصل نمایید.

سلامت دستگاه های الکترونیکی و صحت مشخصات کالای خریداری شده بلافاصله پس از تحویل به تائید مشتری خواهد رسید و هرگونه ایراد بعدی تنها از طریق خدمات ضمانت کالا قابل پیگیری می باشد.

تایید و امضای فاکتور فروش توسط مشتری به منزله

 

تحویل کالای سالم و مطابق با موارد توافق شده می باشد.

پرداخت مبلغ سفارش در محل فقط بصورت وجه نقد یا از طریق دستگاه سیار کارت خوان با پرداخت بیعانه قبلی جهت ارسال امکان پذیر است.

با توجه به شرایط زندگی در شهرهایی مانند تهران که به علت وجود طرح های ترافیکی و محدودیت های تردد و مشغله های شغلی و کم بود زمان جهت خرید و تحقیق  تجارت گستر پایا لوتوس تهویه درصدد برامد تا این مشکل را برطرف کنند و اطلاعات کاملی را جهت اجناسی که به وسیله شرکت های معتبر مانند هایسنس ، جی پلاس ، دوو و…… اجناسی که از طریق مرزهای کشور وارد می شوند و دربازار موجود میباشند را تهیه کنند و جهت خرید و انتخاب شما با توجه به اختلاف قیمت های بالا در اختیار شما بگذارد و هیچ گونه مسئولیتی از قبیل نوع واردات دستگاه فوق و کیفیت دستگاه به عهده تجارت گستر پایا لوتوس تهویه  نمیباشد و شما با داشتن اطلاعات کامل از واحد فروش خرید خود را انتخاب می کنید .

 

ایجاب و قبول سفارش

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر

 

گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.

 

مراحل ثبت سفارش و خرید:

 

ثبت سفارش و استعلام:

با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید لازم است مشتریان در مرحله اول استعلام قیمت و موجودی نمایند.

 

پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش

۱. بطور معمول حداکثر ۲ ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد.

پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا ظرف مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند.

 

چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مهلت تکمیل دوباره ای به مشتری داده خواهد شد.

۲. کاربران و مشتریان برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به ورود اطلاعات نمی باشند، می توانید از مزایای آن از جمله آگاهی از فروش ها و تخفیفات ویژه بهره مند شوند. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا جهت برقراری ارتباط مورد استفاده قرار گیرند.

۳. مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

 

روشها، هزینه و مدت زمان ارسال:

 

روشهای ارسال سفارش ها

۱. سفارشات در شهر تهران صرفا توسط ناوگان  تجارت گستر پایا لوتوس تهویه ارسال می گردد و مشتریان می توانند از بین سه روش ارسال فوری، ارسال عادی و ارسال رایگان یکی را انتخاب نمایند.

۲. در شهرهای مجاور شهر تهران، سفارش ها علاوه بر ناوگان  تجارت گستر پایا لوتوس تهویه ، توسط شرکت پست نیز ارسال می گردند.

۳. در سایر استان ها غیر از استان تهران، سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری ارسال می گردند.

مشتریان می توانند در مرحله درخواست استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد. توجه: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی و اسیب دیدگی کالا ندارد. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه کالا را تا سقف ممکن بیمه می نماید

 

(در صورتیکه شرکت مربوطه بیمه ارسال داشته باشد) تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد. لذا در صورتیکه مشکلی برای کالا بوجود آید، فروشگاه در راستای اهداف مشتری مدارانه خود، پیگیری های لازم را برای مشتریان انجام می دهد اما پرداخت کننده خسارت، باربری مربوطه می باشد. لازم به توضیح است که در صورتیکه مشتریان تمایل به ارسال کالای از طریق باربری مورد نظر خود را داشته باشند، اینکار برای ایشان انجام خواهد گردید. حال با توجه به آنکه معمولا شرکتهای باربری در مواقع بروز حوادث، پاسخگویی مناسب را ندارند، فروشگاه  تجارت گستر پایا لوتوس تهویه مستقیما امکان بیمه کالاها رو فراهم نموده است. مشتریان محترم می توانند با انتخاب گزینه بیمه تکمیلی، با خیالی آسوده کالای خود را با باربری ارسال نمایند. در این مواقع در صورت بروز هر اتفاق، فروشگاه مستقیما پاسخگو خواهد بود و مشتریان نیازی به پیگیری از طریق باربری نخواهند داشت.

در هر صورت مشتریان باید توجه داشته باشند تمام این موارد منوط به آن است که قبل از تحویل گرفتن کالا، صحت و سلامت ظاهری آن را بررسی و در صورتیکه کالا ایراد داشته باشد، آن را تحویل نگرفته یا

 

رسید مبتنی بر دریافت کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نکرده باشند و بلافاصله فروشگاه را مطلع نمایند. علاوه بر بیمه، فروشگاه گزینه بسته بندی سفارشی (که شامل پوشش های اضافی در بسته بندی می باشد) را نیز برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان اضافه نموده است.

 

هزینه ارسال

هزینه ارسال برای روش های مختلف بصورت مکانیزه و بر اساس وزن کالا یا کالاها و شهر مقصد، محاسبه و در هنگام ثبت سفارش به مشتری نمایش داده می شود. لازم به توضیح است که همواره امکان درخواست مذاکره برای ارسال رایگان کالاها برای تمام نقاط کشور وجود دارد.

 

مدت زمان تحویل سفارش ها:

 

سفارش های شهر تهران

مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران بر اساس روش انتخابی کمتر از ۳ ساعت در روش ارسال فوری تا حداکثر ۲ روز کاری برای سفارش های ارسال رایگان می باشد. توجه: سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا

 

حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی ۲ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد. سفارش های ارسال شده توسط باربری سفارش هایی که توسط باربری ارسال می گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۲ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

 

– طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده و تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و

 

در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

– طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازم است که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس آن را تحویل بگیرد.

 

 شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده

 

کالاهایی که صرفاً باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی گردند.

در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا یا دستگاه را شخصاً راه اندازی و استفاده نماید، زیرا در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل خواهد شد. در این موارد مشتری می بایست با خدمات پس از فروش تماس گرفته و تقاضای نصب نماید.

 

۵ روز تضمین قیمتی

فروشگاه تیگوکالا همواره یکی از مزیتهای خود نسبت

 

به دیگر فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های در سطح شهر را ارائه قیمتهای رقابتی اعلام نموده است، لذا فروشگاه با اطمینان از قیمت گذاری محصولات خود و برای ایجاد اطمینان خاطر دو چندان برای مشتریان، ۵ روز تضمین قیمتی برای کالاهای خریداری شده ارائه نموده که بر اساس آن چنانچه مشتری تا ۵ روز پس از خرید، اعلام نماید که کالا یا کالاهای خریداری شده بالاتر از قیمت مصرف کننده و یا مصوب شرکتهای اصلی تولید یا واردکننده محصولات و یا فروشگاه های معتبر دیگر بوده است، بلافاصله پس از محرز شدن (در کمتر از ۲ ساعت)، مابه التفاوت وجه به حساب ایشان واریز خواهد شد.

 

تبصره: تضمین قیمتی شامل حال تغییرات قیمتی خود فروشگاه و یا خرید خوب، فروش ویژه، تخفیفات و هر نوع جشنواره خاصی که خود فروشگاه یا سایر فروشگاه های معتبر برای مقاطع خاص و مدت زمان مشخص در نظر می گیرند، نخواهد شد.

 

کالای بدون گارانتی

فروشگاه همواره به مشتریان تاکید می کند که کالاهای مورد نظر خود را با گارانتی اصلی تهیه نمایند، اما

 

چنانچه مشتری اصرار در خرید کالای بدون گارانتی داشته باشد، مانند دستگاه های دارای ضمانت شرکتی به هیچ عنوان اجازه بازکردن و راه اندازی دستگاه خریداری شده را ندارند و با تماس با شرکت خدمات دهنده می توانند پس از مراجعه و نصب و راه اندازی از طریق شرکت نامبرده از دستگاه خود استفاده نمایند.لازم به ذکر می باشد در صورت اقدام به راه اندازی به وسیله شخص مشتری هیچ گونه مسئولیتی نسبت مشکلات فنی و هرگونه مشکل دیگری در رابطه با مسائل فنی دستگاه به عهده

فروشگاه تجارت گستر پایا لوتوس تهویه نمی باشد.

 

محتوای سایت

۱. فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.

۲. فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به

 

صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال  تجارت گستر پایا لوتوس تهویه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد. ۳. فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.

۴. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.

مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت

۱. هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

۲. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها

 

صورت می گیرد بر عهده آنان است.

۳. فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت. حق مالکیت مادی و معنوی کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

استفاده از خدمات این فروشگاه اینترنتی به منزله اطلاع و موافقت شما از شرایط فوق می باشد.

با احترام، تجارت گستر پایا لوتوس تهویه